ds. geodezji i sprzedaży gruntów
Joanna Kwapisz
pokój nr 1
tel. (59) 815 24 09
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do zadań stanowiska ds. ds. geodezji i sprzedaży gruntów należy w szczególności:
1. Prowadzenie spraw geodezyjnych i urządzeniowo - rolnych oraz nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi.
2. Przejmowanie na własność gminy nieruchomości.
3. Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ewidencją gruntów.
4. Prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości.
5. Przekazywanie gruntów i nieruchomości między jednostkami organizacyjnymi a gminą.
6. Prowadzenie spraw nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji nieruchomości.
7. Przygotowywanie decyzji dotyczących wejścia na grunty i ograniczenia praw rzeczowych właściciela w trakcie wykonywania prac geodezyjnych, badawczych i inwestycyjnych.
8. Naliczanie opłat podziałowych, planistycznych i adiacenckich oraz wydawanie w tym zakresie decyzji administracyjnych.