wtorek, 23 lipiec 2019 07:53

Weź udział w bezpłatnym projekcie

Międzynarodowa Fundacja „Reaxum” stara się zacierać różnice i dysproporcje w dostępie do wiedzy, nauki i pracy dla osób wykluczonych, niepełnosprawnych, pozbawionych równych szans życiowych. Naszą misją jest kształtowanie odpowiednich postaw społecznych, wśród szeroko rozumianego biznesu, dlatego współpracujemy z niesamowitymi jednostkami, firmami, organizacjami, dzięki którym nasze działania są efektywne i przynoszą realne efekty.

Jako Fundacja realizujemy projekt pn. „GraduatON” współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Celem głównym Projektu jest zwiększenie zatrudnienia wśród osób z niepełnosprawnością posiadających wykształcenie wyższe i/lub będących na ostatnim roku studiów, poprzez zaplanowanie i wdrożenie indywidualnej ścieżki kariery oraz wprowadzenie ich na rynek pracy.

Uczestnikami projektu mogą być osoby, które:
1. Są absolwentami szkoły wyższej lub są na ostatnim roku studiów wyższych;
2. Posiadają aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub orzeczenie równoważne);
3. Na dzień przystąpienia do projektu pozostają bez zatrudnienia.

Uczestnicy projektu mogą liczyć na:
1. Wsparcie doradcy zawodowego, dla każdego z uczestników Projektu zostanie przeprowadzony test kompetencyjny oraz test metodą Clifton Strengths Finder Assesment;
2. Wsparcie psychologa/coach’a kariery;
3. Atrakcyjne warsztaty, z następujących zagadnień:

  • Autoprezentacja
  • Organizacja czasu pracy
  • Cele, reguły, konsekwencje
  • Komunikacja interpersonalna i komunikacja w zespole
  • Praca zespołowa, zadaniowanie i odpowiedzialność

4. Szkolenie z urządzeń i technologii wspomagających osoby z niepełnosprawnościami w środowisku zawodowym - dla wybranych uczestników
5. Wsparcie w aktywnym poszukiwaniu pracy;
6. Płatne 3-miesięczne staże aktywizacyjnego dla najlepszych (20 uczestników w każdym z okresów realizacji projektu)
7. Wsparcie opiekunów stażowych.

W ramach Projektu Międzynarodowa Fundacja „Reaxum” pokrywa następujące koszty:
1. profesjonalnej obsługi merytorycznej podczas organizowanych wsparć;
2. wynajmu sal szkoleniowych podczas organizowanych warsztatów i szkoleń;
3. ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników podczas organizowanych wsparć;
4. materiałów szkoleniowych;
5. wyżywienia podczas udziału w warsztatach i szkoleniach;
6. zakwaterowania podczas udziału w szkoleniach i warsztatach – dla osób, które z uzasadnionych przyczyn nie są w stanie dojechać z miejsca zamieszkania w dniu w którym odbywa się szkolenie lub warsztat (np. odległość powyżej 100 km); koszty pokrywane będą do momentu wyczerpania budżetu środków przeznaczonych na ten cel;
7. dojazdów na szkolenia i warsztaty – koszty pokrywane do wysokości kwoty przewidzianej w budżecie i do momentu wyczerpania budżetu środków przeznaczonych na ten cel, zgodnie z obowiązującym „Regulaminem rozliczenia kosztów podróży – projekt pn. „GraduatON”.

Zapraszamy do kontaktu:
telefon: 728 442 860; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

więcej informacji pod adresem https://reaxum.eu/projekty/graduaton/o-projekcie

SZANOWNY MIESZKAŃCU, SZANOWNY TURYSTO - DLA CIEBIE PODPISANE ZOSTAŁY POROZUMIENIA I UMOWY, DZIĘKI KTÓRYM KORZYSTASZ Z WYZNACZONEGO PRZEJŚCIA NA PLAŻĘ! NIE ŁAM ZASAD, NIE SCHODŹ ZE SZLAKU, GDYŻ PRZYCZYNISZ SIĘ DO ZERWANIA ZAWARTYCH UMÓW!

Uprzejmie informujemy, że mieszkańcy, właściciele posesji i turyści sołectw Lędowo i Duninowo, mogą korzystać z przejścia na plażę wiodącego od m. Modlinek, poprzez tereny Centralnego Poligonu Sił Powietrznych.

Mieszkańcy, a także właściciele nieruchomości usytuowanych na terenie Sołectwa Lędowo i Duninowo, którzy nie są mieszkańcami ww. sołectw, w tym Ci, którzy wynajmują swoje nieruchomości turystom obowiązani są do wypełnienia oświadczeń o przetwarzaniu danych osobowych i składania ich w tut. Urzędzie, celem przedłożenia listy osób uprawnionych do przebywania na plaży Komendantowi Centralnego Poligonu Sił Powietrznych.
Wszyscy, którzy zamierzają korzystać z „wojskowej” plaży niestrzeżonej mają obowiązek znać procedury przebywania na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 3672 i do nich się stosować, z wyłączeniem obowiązku posiadania przepustki. Każdy korzystający jest OBOWIĄZANY posiadać przy sobie DOKUMENT TOŻSAMOŚCI.
Listy mieszkańców oraz właścicieli nieruchomości przedłożone w urzędzie do dnia 12 lipca 2019, zostały  przekazane do Komendanta Centralnego Poligonu Sił Powietrznych i zachowują swoją ważność.

UWAGA: Osoby prowadzące działalność agroturystyczną, letniskową na terenie sołectw Lędowo i Duninowo są obowiązane we własnym zakresie do przekazywania aktualnych list turystów bezpośrednio do Komendanta Centralnego Poligonu Sił Powietrznych. obowiązuje forma pisemna (drogą pocztową lub przekazując osobiście) lub na adres mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w godzinach służbowych od poniedziałku do czwartku od 07.00 do 15.30 oraz w piątek od 07.00 do 13.00. Po godzinach służbowych, nie dłużej niż do godz. 21.00 oraz w dni wolne i święta przekazując osobiście do oficera dyżurnego jednostki wojskowej 3672 lub przesyłając na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oświadczenia dostępne w siedzibie tut. urzędu, na stronie www.ustka.ug.gov.pl oraz u sołtysów  sołectwa Lędowo i Duninowo.

Wymagania wobec kandydatów określone są w przepisach prawa. Służbę w Straży Granicznej może pełnić osoba posiadająca wyłącznie obywatelstwo polskie, która w dniu przyjęcia do służby nie przekroczyła wieku 35 lat. Jednak w niektórych przypadkach szansę na przyjęcie mają także osoby starsze, posiadające kwalifikacje lub umiejętności szczególnie przydatne w Straży Granicznej. Po ślubowaniu w Komendzie Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku nowi strażnicy graniczni wysyłani są na ośmiomiesięczne szkolenie, a po nim rozpoczynają normalną służbę w swoich macierzystych jednostkach.
 
Postępowanie kwalifikacyjne podzielone jest na dwa etapy. W pierwszym komisja rekrutacyjna sprawdza kompletność dokumentów złożonych przez kandydata i przeprowadza z nim rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat do służby wysyłany jest również na badanie psychologicznie oraz psychofizjologiczne, czyli tzw. wariograf.
Drugi etap postępowania kwalifikacyjnego odbywa się w jednym z ośrodków szkolenia Straży Granicznej. Kandydaci rozwiązują tam testy z wiedzy ogólnej i wybranego języka obcego, przechodzą egzamin ze sprawności fizycznej i rozmowę kwalifikacyjną. Po pozytywnym zaliczeniu kandydaci wysyłani są na komisję lekarską, która ustala ich zdolność do służby.
Całe postępowanie kwalifikacyjne trwa kilka miesięcy. Po ukończonym szkoleniu podstawowym i podoficerskim nowi funkcjonariusze kierowani są do służby w placówkach i dywizjonach Morskiego Oddziału SG.
 
Osoby chętne do pracy w Straży Granicznej będą mogły spróbować swoich sił w wielu dziedzinach, między innymi jako eksperci do spraw fałszerstw dokumentów, specjaliści do spraw migracji, członkowie załóg jednostek pływających czy choćby przewodnicy psów służbowych. Służba w Straży Granicznej to również możliwość współpracy międzynarodowej, tak jak to się dzieje w przypadku Wspólnej Polsko – Niemieckiej Placówki w Pomellen, skąd codziennie wyruszają patrole złożone z polskich pograniczników i niemieckich policjantów. To także szansa na udział w misjach zagranicznych np. w Macedonii, Grecji czy Włoszech, dokąd regularnie jeżdżą funkcjonariusze polskiej Straży Granicznej.
 
Dokumenty rekrutacyjne można składać bezpośrednio w Placówce Straży Granicznej w Ustce (tel. 598155310) lub w Komendzie Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku, po uprzednim ustaleniu terminu. Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów można znaleźć na stronie internetowej www.morski.strazgraniczna.pl.

W dniu 6  lipca 2019  roku o godzinie 11:00 Pani Wójt  Anna Sobczuk-Jodłowska przywitała uczestników rajdu. Życząc udanej zabawy poprosiła o przygotowanie się do startu, podała do wiadomości informacje dla uczestników istotne pod względem organizacyjnym i o godzinie 11:05 rozległ się strzał ze startera oznajmiający rozpoczęcie XXIV Ogólnopolskiego Rajdu Rowerowego Szlakiem Zwiniętych Torów. Na początku ul. Armii Krajowej stanęło ponad 60  uczestników. Rowerzystom towarzyszyła deszczowa pogoda, ale wyśmienite humory, towarzyszące jadącym wystarczyły by rajd zakończyć szczęśliwie. Trasę do Poddąbia urozmaiciły konkurencje na stacyjce w Dębinie gdzie rozegrano rzutki do tablicy DART.  Uwieńczeniem trudu przejazdu 17 km był syty posiłek w postaci gorącej grochówki, chleba ze smalcem, ogórków, ciasta jogurtowego. Można było upiec sobie kiełbaskę na ognisku. W Poddąbiu rozegrano kolejne konkurencje między innymi: strzały do bramki, przeciąganie liny, slalom rowerowy, rzuty do kosza. Konkurencje prowadziło STS „KLIF” oraz wolontariusze.
Każdy z rajdowiczów biorący udział w zabawach otrzymywał nagrodę, a te były przeróżne , namioty, torby turystyczne, plecaki, ręczniki wiele innych. Tradycyjnie, każdy z uczestników otrzymał koszulkę. Przysłowiową „wisienką na torcie” było losowanie nagrody głównej - roweru górskiego ufundowanego przez Firmę Monika Brandt.
Nagrody trafiły również do najmłodszego uczestnika jadącego samodzielnie, najmłodszego uczestnika jadącego w siodełku, dla najwierniejszego uczestnika, jak również  najstarszej uczestniczki i uczestnika rajdu. Na zakończenie pani Wójt- Anna Sobczuk - Jodłowska podziękowała wszystkim za udział w imprezie. Sponsorami imprezy byli: Firma Monika Brandt oraz Stowarzyszenie Turystyczne Gminy Ustka „KLIF”.
Rajd nie odbyłby się bez pomocy: służb mundurowych, Karczmy „U Julki” z Poddąbia za przygotowanie zupy grochowej, smalcu, ogórków; Piekarni Domino za upieczenie ciast, Firmie BUSMED za zabezpieczenie medyczne. Organizatorom zabaw sportowych i uczniom-wolontariuszom, którzy pomagali w prowadzeniu konkurencji oraz członkom Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Ustka za techniczne i perfekcyjne zabezpieczenie rajdu -serdecznie dziękujemy! Do zobaczenia za rok

14 czerwca przy Centrum Kultury Gminy Ustka odbyła się impreza dla dzieci z obszaru Gminy. Stanowiła ona podsumowanie konkursu dla szkół na pracę związaną z gminą. Wszystkie dzieła naszych uczniów zaprezentowano podczas festynu. Nagrodzono również zwycięzców, w tym klasy z placówek działających z Objeździe i Charnowie, które otrzymały zestawy doświadczalne oraz gry, koszulki i kubki.
Uczestnicy imprezy mogli wygrać upominki również podczas konkursu z wiedzy o gminie Ustka zorganizowanym podczas wydarzenia. Ponadto organizator zapewnił słodkości i zabawki dmuchane. Wydarzenie było organizowane w ramach zadania grantowego Ochotniczą Straż Pożarną z Duninowa, która sfinansowała je w ramach zadania grantowego pt. Organizacja imprezy dla najmłodszych mieszkańców gminy Ustka pn.: ZABAWY Z KULTURĄ I PRZYRODĄ, objętego projektem grantowym Słowińskiej Grupy Rybackiej pn.: Organizacja wydarzeń dla lokalnej społeczności obszaru Słowińskiej Grupy Rybackiej polegających na popularyzacji dziedzictwa lokalnego finansowanego z poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

 

Starostwo Powiatowe w Słupsku zaprasza do udziału w konkursie "Przyroda powiatu w obiektywie". Prace fotograficzne, w czterech kategoriach, można składać do 15 października. Organizatorem konkursu jest Starosta Paweł Lisowski. Informacje: www.powiat.slupsk.pl
Strona 2 z 107

Urząd Gminy Ustka

ul. Dunina 24
76 - 270 Ustka
tel. (0-59) 814-60-44
tel. (0-59) 815-24-00
fax. (0-59) 814-42-57
e-mail:
urzad@ustka.ug.gov.pl
ePUAP:skrzynka podawcza

Godziny pracy

Urząd Gminy jest czynny:
1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 7.30 do 15.30;
2. środa: od godz. 7.30 do godz. 17.00;
3. piątek: od godz. 7.30 do godz. 14.00.
Przyjęcia interesantów w godzinach:
1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 9.00 do 14.00;
2. środa: od godz. 9.00 do godz. 17.00;
3. piątek: od godz. 9.00 do godz. 14.00.

Wójt Gminy Ustka przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
w środy od 10:00 do 14:00 oraz od 15.30 do 16.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu  pod nr tel. 59 815 24 01 

Kasa Urzędu

Kasa Urzędu jest czynna w godzinach:

  1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 9.00 do 14.00;
  2. środa: od godz. 9.00 do godz. 16.00;
  3. piątek: od godz. 9.00 do godz. 13.00.

Gmina Ustka                                  
NIP: 839-003-01-53                   
REGON: 770979878

Urząd Gminy Ustka               
NIP: 839-291-86-87
REGON: 770509240

Top
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia. More details…