Uprzejmie informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Słupsku i Rada Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Słupskiego organizują w dniu 5 kwietnia br. o godzinie 12.00 w sali nr 202 Starostwa Powiatowego w Słupsku spotkanie z organizacjami pozarządowymi, którego porządek przedstawiam poniżej. Serdecznie zapraszamy

Porządek spotkania:
1. Przedstawienie możliwości współpracy organizacji pozarządowych z powiatem słupskim.
2. Informacja dotycząca konkursu na Mikrogranty pn. „Działamy Razem dla Rodziny” skierowanej do organizacji pozarządowych posiadających zapisy w statucie o prowadzeniu przez organizację działań na rzecz macierzyństwa, rodzicielstwa, rodziny oraz do grup nieformalnych (przedstawi pani Ewa Kosiedowska – prezeska Centrum Wolontariatu w Słupsku).
3. Przedstawienie projektu pn. „Działamy razem – wolontariat w szkole i środowisku lokalnym” skierowanego do szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych (przedstawi pani Ewa Kosiedowska – prezeska Centrum Wolontariatu w Słupsku).

Słowińska Grupa Rybacka zaprasza organizacje pozarządowe i grupy nieformalne z gminy Ustka na spotkanie animacyjne, które odbędzie się 2 marca br. (czwartek) o godz. 17:00 w Centrum Kultury Gminy Ustka przy ul. Darłowskiej 3b w Ustce.

Podczas spotkania pracownicy SGR przedstawią ofertę Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej,
w ramach której nasze organizacje i osoby zainteresowane działalnością społeczną będą mogły pozyskać wsparcie:

-      finansowe,

-      merytoryczne (m.in. kursy zawodowe, studia podyplomowe, szkolenia i doradztwo o charakterze ogólnym i specjalistycznym).

Osoby zainteresowane wsparciem będą mogły umówić się na indywidualne spotkania.

Masz 18-30 lat i interesuje Cię stworzenie własnego przedsiębiorstwa? Masz pomysł, ale nie wiesz czy wypali? Teraz masz szansę na jego dopracowanie w międzynarodowym gronie! I to bezpłatnie. Dwie organizacje łączą siły, aby otworzyć drogę młodym przedsiębiorcom z Polski i Litwy i dowieść, że społeczna praca także POPŁACA.

Z dumą ogłaszamy, że Fundacja I love packing oraz National Centre for Social Integration zapraszają do udziału w bezpłatnym szkoleniu o nazwie „Social business. For you?”. Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych i zespołów w wieku 18-30 lat zainteresowanych tematyką ekonomii społecznej. Szkolenie przewidziane jest dla 20 osób, po 10 z każdego kraju. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość skonfrontowania swoich pomysłów z obcokrajowcami i dopracowania ich podczas spotkania na Litwie.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć model biznesowy, pozyskać środki na start oraz będą mieli wyjątkową okazję do nawiązania międzynarodowej współpracy z innymi młodymi przedsiębiorcami w Polsce i na Litwie. Dzisiejsi 20-kilkulatkowie żyją w świecie szybkiego przepływu ogromnej ilości informacji, a więc mają o wiele szersze pole do manewru i realizacji swoich biznesplanów, niż mieli ich rodzice czy starsi koledzy. Niestety oznacza to także, że mają coraz większą konkurencję na rynku i często nie realizują swoich pomysłów biznesowych z obawy przed porażką. Trendem wciąż pozostającym w cieniu są przedsiębiorstwa socjalne, które na zachodzie zdobywają coraz większą popularność i na których chcemy właśnie skupić uwagę podczas naszego szkolenia.

Szkolenie odbędzie się w kraju naszych partnerów, na Litwie, w dniach 10-15 listopada 2016. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 października 2016. O wynikach uczestnicy dowiedzą się 2 listopada.

Wszystkie koszty udziału w szkoleniu pokrywają organizatorzy. Projekt finansowany jest ze środków Polsko-Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży. Organizatorzy szkolenia: Fundacja I love packing z Gdańska oraz National Institute for Social Integration z Wilna. Partnerzy: platforma crowdfundingowa WspólnyProjekt.pl oraz Innovation Valley. Zapraszamy gorąco do aplikowania!

Szczegóły oraz formularz rejestracyjny odnaleźć można na stronie: https://www.facebook.com/events/672500672919088/

--
Centrum Inicjatyw Obywatelskich w Słupsku
ul. Sienkiewicza 19, 76-200 Słupsk
Tel. 59 840 29 20

 

Celem dwóch konkursów ogłoszonych przez Ministerstwo Rozwoju jest:

 

  • zainicjowanie dyskusji na temat tej formy finansowania usług społecznych oraz przygotowanie i wspieranie różnych podmiotów do realizacji obligacji społecznych w praktyce (konkurs w ścieżce A – Akcelerator);
  • zebranie pomysłów na polski model obligacji społecznych od instytucji, które są już gotowe do jego przetestowania (konkurs w ścieżce B – Obligacje społeczne PL)

 

Konkurs 1:

 

Kto może składać wnioski?

 

W niniejszym konkursie nie ma ograniczeń co do rodzaju podmiotów, które mogą wnioskować o dofinansowanie.

 

Na co można otrzymać dofinansowanie?

 

Na opracowanie koncepcji akceleratora obligacji społecznych i jej przetestowanie oraz zbudowanie potencjału do wdrażania obligacji społecznych oraz koalicji na rzecz ich realizacji.

 

Maksymalny dopuszczalny poziom dofinansowania projektu: 97%

 

Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów

 

Alokacja na konkurs wynosi 30 000 000 PLN

 

Dokumenty do pobrania: http://www.power.gov.pl/nabory/41-innowacje-spoleczne-5/

 

 

 

Konkurs 2:

 

Kto może składać wnioski?

 

Wnioskodawcą w konkursie może być podmiot publiczny lub niepubliczny, który w modelu wdrażania obligacji społecznych opracowywanym w tym konkursie będzie pełnił jedną z poniższych ról:

 

  • zarządca obligacji (instytucja publiczna szczebla krajowego, regionalnego lub lokalnego)
  • usługodawca (podmiot publiczny lub prywatny)
  • operator (podmiot publiczny lub prywatny)

 

Więcej informacji nt. wymagań w zakresie każdej z ról możliwych do pełnienia przez wnioskodawcę zawiera regulamin konkursu.

 

Projekty można składać w partnerstwie. Zawarcie partnerstwa jest obowiązkowe w przypadku, gdy wnioskodawca planuje pełnić rolę usługodawcy lub operatora.

 

Na co można otrzymać dofinansowanie?

 

Na stworzenie koncepcji nowego mechanizmu finansowania usług społecznych w Polsce z wykorzystaniem obligacji społecznych - czyli opracowanie gotowego do testowania modelu wdrażania obligacji społecznych oraz zawiązanie partnerstwa, którego zadaniem będzie przetestowanie wypracowanego modelu w kolejnym konkursie.

 

Maksymalny dopuszczalny poziom dofinansowania projektu

 

97,00 %

 

Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów

 

Alokacja na konkurs wynosi 1 500 000 PLN

 

Dokumenty do pobrania: http://www.power.gov.pl/nabory/41-innowacje-spoleczne-4-5/

 

 

 

Kulczyk Foundation ogłosiła konkurs na tworzenie infrastruktury.

1. Termin składania wniosków: 31 grudnia, 23:59

2. Sposób składania wniosków:

Wnioski w Konkursie można składać wyłącznie za pośrednictwem:

a.       poczty elektronicznej – wysyłając komplet podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W ciągu 10 dni roboczych od daty wysłania adresat otrzyma mailowe potwierdzenie otrzymania wniosku przez Fundację.

LUB

b.      poczty tradycyjnej – wysyłając wydrukowany komplet dokumentów na adres: Kulczyk Foundation, ul. Krucza 24/26; 00-526 Warszawa, z dopiskiem: „Granty KF".

 W przypadku wniosku wysłanego drogą elektroniczną, datą i godziną złożenia wniosku jest data i godzina wysłania maila. W przypadku wniosku wysłanego za pomocą poczty tradycyjnej, decyduje data stempla pocztowego.

3. Kwota dofinansowania:

Maksymalna kwota, o którą może ubiegać się Wnioskodawca w ramach Konkursu wynosi 25.000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

Regulamin projektu: http://kulczykfoundation.org.pl/media/63134/regulamin-konkursu-grantowego_2016.pdf

Wzór wniosku aplikacyjnego: http://www.ustka.ug.gov.pl/index.php?option=com_k2&view=item&task=download&id=101_82a541167feb9d19ab466218c81165e2&Itemid=416&lang=pl 

Więcej na: http://kulczykfoundation.org.pl/#support

Celem projektów jest rozwijanie kompetencji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie nauczania programowania. Umożliwi to nauczycielom prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z programowania dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej z gmin wiejskich i wiejsko – miejskich.

 

W ramach Działania 3.2 dofinansowanie udzielane jest projektom, które w największym stopniu przyczynią się do osiągnięcia celu szczegółowego nr 5 Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z Internetu w tym e-usług publicznych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w szczególności poprzez:

  • e-aktywizację osób o co najmniej podstawowych kompetencjach cyfrowych,
  • rozwój ponadpodstawowych kompetencji cyfrowych, w tym umiejętności ściśle informatycznych,
  • pobudzanie kreatywności oraz promowanie interdyscyplinarnej współpracy.

Typy projektów

Wsparcie rozwoju kompetencji nauczycieli w zakresie nauczania programowania.

Grupa docelowa

Nauczyciele publicznej edukacji wczesnoszkolnej oraz uczniowie klas 1-3 publicznych szkół podstawowych, pracownicy publicznych placówek doskonalenia nauczycieli, bibliotek publicznych, publicznych domów kultury.

Podmioty uprawnione do ubiegania się o wsparcie

  • organizacje pozarządowe
  • partnerstwa organizacji pozarządowych z JST
  • instytucje prowadzące działalność w zakresie uniwersytetów trzeciego wieku
  • instytucje publiczne z obszaru nauki
  • instytucje publiczne z obszaru edukacji
  • instytucje publiczne z obszaru kultury
  • szkoły wyższe
  • partnerstwa pomiędzy powyższymi podmiotami

Budżet i poziom dofinansowania

Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w niniejszym konkursie wynosi 124 211 127,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia cztery miliony dwieście jedenaście tysięcy sto dwadzieścia siedem złotych), która stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa.

Maksymalny poziom dofinansowania projektu wynosi 95% wydatków kwalifikowalnych projektu oraz maksymalna dopuszczalna kwota dofinansowania projektu nie może przekroczyć 1,7 mln PLN. Wnioskodawca jest zobowiązany do zapewnienia wkładu własnego na poziomie minimum 5% wydatków kwalifikowalnych projektu.

Minimalna wartość projektu złożonego do dofinansowania nie może być niższa niż 300 tys. PLN.

Sposób przygotowania i składania wniosków

Wnioski o dofinansowanie projektu można składać w jednej z następujących form:

  • elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej CPPC. Adres skrzynki ePUAP zostanie podany na stronie internetowej CPPC najpóźniej w dniu rozpoczęcia naboru. Elektroniczny formularz wniosku o dofinansowanie zostanie udostępniony na ePUAP najpóźniej w dniu rozpoczęcia naboru;
  • na nośniku elektronicznym, osobiście lub przesyłką rejestrowaną w siedzibie Instytucji Organizującej Konkurs, w biurze podawczym pod adresem:

Centrum Projektów Polska Cyfrowa

ul. Syreny 23

01-150 Warszawa

od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15.

Kontakt

Pytania dotyczące aplikowania o środki w ramach Działania 3.2 POPC można przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Dokumenty do pobrania: https://cppc.gov.pl/programy/popc-2/po-polska-cyfrowa-3-1/nabor-wnioskow-popc-3-2/.

Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłosiła konkurs pn.: Podnoszenie kompetencji przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz partnerów społecznych w zakresie niezbędnym do udziału w procesie stanowienia prawa

1. Termin składania wniosków: do 30 listopada 2016r.

2. Sposób składania wniosków:

Wnioski o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami powinny zostać złożone w dwóch formach:

 

  1. w formie dokumentu elektronicznego przesłanego (wraz z załącznikami) za pośrednictwem systemu obsługi wniosków aplikacyjnych SOWA (https://sowa.efs.gov.pl)

oraz

 

  1. w formie opatrzonej podpisem osoby uprawnionej / osób uprawionych do złożenia tego wniosku, w postaci:

- papierowej, w postaci wniosku wydrukowanego z systemu SOWA (wraz z załącznikami), opatrzonego podpisem osoby uprawnionej / podpisami osób uprawnionych do złożenia tego wniosku – złożonej w Dzienniku Podawczym KPRM (00-582 Warszawa, Al. J.Ch. Szucha 14; czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 8: 15 do 16: 15) albo przesłanej przesyłką kurierską bądź pocztą

 

albo

 

- elektronicznej, opatrzonej ważnym podpisem elektronicznym – w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (t. j. Dz.U. z 2013 r. poz. 262, z późn. zm.) – osoby do tego upoważnionej, przesłanej (wraz z załącznikami) na elektroniczną skrzynkę podawczą KPRM na platformie ePUAP (adres: /KPRM/SkrytkaESP).

 

O przyjęciu wniosku decyduje data i godzina wpływu wniosku (wraz z załącznikami) do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

3. Kto może składać wnioski:

W ramach konkursu o dofinansowanie realizacji projektu mogą ubiegać się organizacje pozarządowe lub partnerzy społeczni.

 

Projekt może być realizowany w partnerstwie. Zawiązanie partnerstwa przy zachowaniu warunków określonych w kryterium premiującym umożliwia zdobycie dodatkowych punktów w ramach oceny merytorycznej wniosku. Szczegółowe regulacje zawiera załączony poniżej Regulamin konkursu.

4. Okres realizacji projektu: 36 miesięcy

5. Maksymalna wartość projektu: 2 000 000zł

Zasady realizacji projektu:

http://www.spoleczenstwoobywatelskie.gov.pl/aktualnosci/konkurs-w-ramach-dzialania-216-po-wer

Generator wniosków o dofinansowanie: https://sowa.efs.gov.pl

 

 
Strona 1 z 8

Urząd Gminy Ustka

ul. Dunina 24
76 - 270 Ustka
tel. (0-59) 814-60-44
tel. (0-59) 815-24-00
fax. (0-59) 814-42-57
e-mail:
urzad@ustka.ug.gov.pl
ePUAP:skrzynka podawcza

Godziny pracy

Urząd Gminy jest czynny:
od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do godz. 15:30
godziny przyjęć interesantów przez pracowników merytorycznych na stanowiskach pracy: 9.00 - 14.00.
Po godzinie 14.00 możliwe będzie załatwienie sprawy na BOI, bez udziału pracownika merytorycznego.

Wójt Gminy Ustka przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
w poniedziałek od 10:00 do 14:00 oraz od 15.30 do 16.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu  pod nr tel. 59 815 24 01 

Kasa Urzędu

Kasa Urzędu jest czynna:
od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do godz. 14:00

Gmina Ustka                                  
NIP: 839-003-01-53                   
REGON: 770979878

Urząd Gminy Ustka               
NIP: 839-291-86-87
REGON: 770509240

Top
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia. More details…