d/s księgowości podatkowej;  d/s opłat i kontroli


Ewa Stępień, Adriana Wiaderna
pokój nr 11

tel. (59) 815-24-14
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do zadań stanowiska d/s księgowości podatkowej należą w szczególności:

  1. Prowadzenie urządzeń księgowo-ewidencyjnych w zakresie należności z tytułu:
    1. podatku rolnego od osób fizycznych,
    2. podatku leśnego od osób fizycznych,
    3. podatku od nieruchomości od osób fizycznych,
    4. opłaty za posiadanie psów,
    5. czynszu najmu lokali.
  2. Okresowe uzgadnianie sald przypisów z dokumentacją w zakresie wymiaru poszczególnych należności.
  3. Bieżąca analiza kształtowania się sald zaległości i nadpłat z tytułu podatków i opłat.
  4. Pełne stosowanie zasad egzekucji należności celem maksymalnej likwidacji sald zaległych.
  5. Prowadzenie kontroli rachunkowo-kasowej inkasentów i sołtysów.
  6. Obliczanie wynagrodzenia prowizyjnego dla sołtysów za inkaso podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości od osób fizycznych i opłaty od posiadania psów.
  7. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z przepisami.
  8. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości osób fizycznych.

Do zadań stanowiska d/s opłat i kontroli należą w szczególności:

  1. Przygotowywanie decyzji związanych z odraczaniem, rozkładaniem na raty i umarzaniem należności dot. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  2. Windykacja należności dot. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i opłatami za zajęcie pasa drogowego.
  3. Przeprowadzanie kontroli na terenie gminy celem weryfikacji przyjętych danych do wymiaru podatku i opłat
  4. Prowadzenie ewidencji opłat za zajęcie pasa drogowego
  5. Przyjmowanie, analizowanie, opiniowanie i przygotowywanie decyzji w sprawach związanych z odraczaniem, rozkładaniem na raty i umarzaniem należności dot. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  6. Prowadzenie urządzeń księgowo – ewidencyjnych w zakresie należności z tytułu opłaty za zajęcie pasa drogowego.
  7. Współpraca w zakresie wykonywania zadań z innymi komórkami Urzędu oraz właściwymi jednostkami i instytucjami.

Urząd Gminy Ustka

ul. Dunina 24
76 - 270 Ustka
tel. (0-59) 814-60-44
tel. (0-59) 815-24-00
fax. (0-59) 814-42-57
e-mail:
urzad@ustka.ug.gov.pl
ePUAP:skrzynka podawcza

Godziny pracy

Urząd Gminy jest czynny:
1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 7.30 do 15.30;
2. środa: od godz. 7.30 do godz. 17.00;
3. piątek: od godz. 7.30 do godz. 14.00.
Przyjęcia interesantów w godzinach:
1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 9.00 do 14.00;
2. środa: od godz. 9.00 do godz. 17.00;
3. piątek: od godz. 9.00 do godz. 14.00.

Wójt Gminy Ustka przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
w środy od 10:00 do 14:00 oraz od 15.30 do 16.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu  pod nr tel. 59 815 24 01 

Kasa Urzędu

Kasa Urzędu jest czynna w godzinach:

  1. poniedziałek, wtorek, czwartek: od godz. 9.00 do 14.00;
  2. środa: od godz. 9.00 do godz. 16.00;
  3. piątek: od godz. 9.00 do godz. 13.00.

Gmina Ustka                                  
NIP: 839-003-01-53                   
REGON: 770979878

Urząd Gminy Ustka               
NIP: 839-291-86-87
REGON: 770509240

Top
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia. More details…